Garantinis aptarnavimas

Kiekvienos „atiu.lt“ parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Tuo atveju, kai Gamintojas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

Tais atvejais, kai, remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu, nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Garantija nėra taikoma:

  1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, taisymo ar ardymo žymių.
  2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį.
  3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
  4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais.
  5. prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise.
  6. kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.).
  7. jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan..
  8. jei Pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio).
  9. jei gedimai atsirado dėl netinkamų, neoriginalių priedų naudojimo.
  10. susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).
  11. besikreipiantis asmuo negali patvirtinti prekės įsigijimo (pakanka mokėjimo pavedimo kopijos)

Paaiškėjus, kad prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), sugedusi prekė keičiama į kitą tokią pačią, o nesant tokios galimybės – grąžinami sumokėti pinigai už prekę. Jei prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju nemokamai pašalinami daikto trūkumai.

Atkreipiame dėmesį, kad suremontuotoms ir/ar pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojamas nuo pirminės prekės pristatymo dienos bei tai, kad visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas. Tuo atveju, kai pristatytoje remontui prekėje gamyklinių defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo netinkamų veiksmų, nesilaikant gamintojo pateiktos surinkimo ir naudojimo instrukcijos, atsiradusių mechaninių ar kitų pažeidimų paieškos ir likvidavimo, išlaidas apmoka Pirkėjas.

 

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas, per 14 (keturiolika) dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Tai negalioja Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte numatytoms išimtims:

  1. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai Pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:

17.1. tabaką ir tabako gaminius

17.2. parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus

17.3. fotografijos ir kinematografijos prekes

17.4. spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius

17.5. audinius

17.6. kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius

17.7. megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius

17.8. kūdikių drabužėlius

17.9. pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius

17.10. siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius

17.11. liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius

17.12. perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją

17.13. mašinas ir mechaninius įrenginius

17.14. elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus

17.15. antžeminio transporto priemones

17.16. laivus, valtis ir plaukiojančius

17.17. optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus

17.18. laikrodžius

17.19. muzikos instrumentus

17.20. ginklus ir šaudmenis

17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus

17.22. žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis

17.23. meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus

 

Reikalavimai, taikomi grąžinamai prekei

  1. Prekė privalo būti nenaudota, pilnos komplektacijos, nesulaužyta ir nesugadinta, neišpurvinta, nesurinkta ir nebandyta surinkti, nepraradusi prekinės išvaizdos, etiketės bei plėvelės nenuplėštos. Pažeidus šias sąlygas prekė tampa negrąžintina.
  2. Prekę be defektų, kuri Pirkėjui nepatiko forma, dydžiu, spalva, modeliu ar kompaktiškumu (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos (per 14 kalendorinių dienų prekė turi atkeliauti iki Pardavėjo sandėlio)
  3. Norintis grąžinti prekę Pirkėjas turi raštiškai išreikšti šį pageidavimą – kreiptis elektroniniu paštu, nurodytu el. parduotuvės kontaktų skiltyje.
  4. Prekę grąžinantis Pirkėjas privalo užpildyti Pardavėjo atsiųstos formos prašymą grąžinti prekes. Atsiųsti nuotraukas, jeigu to prašo Pardavėjas.
  5. Grąžinama prekė turi būti saugiai įpakuota originalioje dėžėje. Pirkėjas pats savo arba samdytu transportu privalo grąžinti prekę į Pardavėjo sandėlį, laikydamasis gražinimo terminų. Pasibaigus  grąžinimo terminui (14 kalendorinių dienų nuo gavimo dienos), prekės atgal nebepriimamos. Grąžinamos prekės negali būti siunčiamos per Lietuvos paštą.
  6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentus (sąskaitą faktūrą) arba jų kopijas ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Pardavėjas neišduoda pirkimo dokumentų kopijų.
  7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  8. Patikrinus grąžinamos prekės būklę pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos (grąžintina suma apskaičiuojama atėmus faktines siuntimo išlaidas – t. y., jeigu, perkant prekę, pristatymas Jums net ir buvo nemokamas, ją grąžinant, iš apmokėtos sumos atimama faktinė prekės siuntimo Pirkėjui kaina).
  9. Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų pristatymą Pardavėjui.

 

Prekių keitimas ir grąžinimas, pristačius ne tas prekes

  1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) kalendorines dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. parduotuvėje nurodytais kontaktais.
  2. Gavęs informaciją apie pristatytas ne tas prekes, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

Kilus klausimams prašome susisiekti Mūsų el. parduotuvėje nurodytais kontaktais.